Wednesday, 25th March 2020. Suggestions/Sugerencias. DAY 4.
- SONG.
Butterfly, butterfly,
pretty, yellow butterfly,
flying here, flying there,
flying evertywhere.
When I see you flap your wings,
I know that it's time for spring.
Butterfly, butterfly,
yellow butterfly.
- CALENDAR. Visit the CALENDAR ROUTINE. Podemos responder directamente a las preguntas (estación, tiempo y qué día es hoy).
- What season is it? It's spring.
- What's the weather like today? It's cloudy and warm.
- What day is it today? Today is Wednesday, 25th March 2020.
- PHONICS 1. Visit PHONICS 1. En orden, como en clase, cada día un sonido. Después de PHONICS 1 continuamos en PHONICS 2.
- SEASONS.
- Song. WINTER, SPRING, SUMMER, FALL.
- Song. SPRING is here!
- Listen and repeat. (acuérdate de repetir)
- Activity. Draw and write./ Dibuja y escribe. Divide un folio en cuatro partes y dibuja las cuatro estaciones. Copia las palabras. Para otoño ya sabemos que hay dos palabras: autumn (inglés británico) o fall (inglés americano)

